Gelukkige vrouw van Filip, fiere moeder van Elena en zeer trotse eigenaar van de Mini, in het thuisfront ontbreekt me niets. Het jongleren tussen de verschillende disciplines vergt doorzetting, maar dankzij de steun van m'n man en vooral de planning skills, loopt het best wel goed.
Het klinkt als een cliché, maar mijn werk is mijn hobby. Mensen bijstaan, structureren van administratieve processen en voor kwaliteit zorgen, het geeft me een echte boost. Daarnaast zorgt sport, cultuur en natuur voor extra energie. Even een rondje lopen, een museum meepikken of een heerlijke wandeling in het bos. Daar kik ik meteen van op.
Een tikkeltje neurotisch en een absolute perfectionist, maken me niet de makkelijkste partner om mee samen te leven. Echter zorgt het wel voor structuur in ons huishouden. Ik ben ervan overtuigd dat deze structuur medeverantwoordelijk is voor het zalig thuis komen elke dag.
Met enkel een secundair diploma op zak ben ik naar de arbeidsmarkt getrokken. Het administratieve heeft me altijd aangetrokken, maar administratie is natuurlijk een breed begrip. Mijn ervaring als medewerker in een fastfoodketen, liet me toe te kunnen starten als calltaker bij een incassokantoor. Daarna heeft mijn leergierigheid mij gebracht naar andere functies als receptioniste, office manager, HR-medewerker en management assistent. En tussen de functies door hebben we ook onze graduaat meertalig secretariaat kunnen bemachtigen.
Een diploma is één ding, maar kennis toe passen, daarmee bouw je ervaring op. Ervaring waarmee je ook zelf leert waarin je uitblinkt en waarin je interesses liggen. Dankzij mijn enthousiasme heb ik zeer veel kansen gekregen waarbij ik me heb kunnen ontpoppen tot de persoon die ik vandaag ben.
Mijn loopbaan is op zijn minst hobbelig te noemen. Ik wijt dit volledig aan mijn leergierigheid en mijn nood aan afwisseling. Ik heb een project nodig waarin ik me kan bewijzen en mijn tanden kan inzetten. Enkel door mezelf doelen op te stellen blijft mijn motivatie top. Stilstaan is achteruitgaan, dat is zeker!
Mijn studentenjob is altijd iets dat ik vermeld heb op mijn cv. Het geeft aan dat ik klantvriendelijk ben, leergierig en goed presteer onder druk. Het is daardoor al meermaals bewezen een deuropener te zijn voor verschillende functies.
In 2014 heb ik pas echt de job gevonden die uitdaging en vernieuwing bood. Bij een domotica firma in Erpe-Mere heb ik me kunnen bewijzen dankzij het vertrouwen van de zaakvoerder. Zo ben ik gestart aan de receptie en door kunnen groeien tot Management assistent. In deze periode heb ik me kunnen uitleven op vlak van facturatie, boekhouding en zelfs event management. Als kers op de taart werd ik verantwoordelijk bij het implementeren van het nieuwe ERP-pakket. Wanneer de live gang dan ook onder zware deadline druk werd gehaald, kreeg ik uiteraard de boost die nodig was om Digit-as en Admino op te richten.
Nederlands:
Frans:
Engels:
Duits:
Word:
Excel:
Power Point:
Access:
Outlook:
Internet:
Afas Software:
SAP:
Isabel:
...
Moedertaal
Zeer goed
Zeer goed
Noties
Zeer goed
Moedertaal
Zeer goed
Goed
Zeer goed
Zeer goed
✔
✔
✔
© Copyright 2015. All Rights Reserved.